Скарга у зв’язку із отриманням рахунку за газ із Коефіцієнтом приведення до стандартних умов

Усі поля обов'язкові для заповнення

1. Вкажіть своє прізвище, ім'я та по-батькові:

2. Вкажіть вашу адреса:

3. Вкажіть ваш номер телефону:

4. Оберіть Оператора газорозподільної системи, на якого скаржитеся:

Натискаючи кнопку "Завантажити скаргу", ви надаєте згоду на обробку своїх персональних даних, які вами вказані на цій веб-сторінці

Короткий опис

1. Ця скарга подається до НКРЕКП.

1.1. НКРЕКП - це Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

1.2. НКРЕКП наділена повноваженнями розглядати скарги на учасників ринку природного газу України.

2. Спосіб подання – Укрпоштою або на E-mail.

2.1. Укрпоштою:

- Роздрукуйте завантажену скаргу.

- Підпишіть, вкажіть дату, та відправте її до НКРЕКП рекомендованим відправленням.

(адреса НКРЕКП вказана у самій скарзі).

- Зберігайте отриману квитанцію про відправку, до остаточного вирішення проблеми.

2.2. E-mail:

- Роздрукуйте завантажену скаргу.

- Підпишіть, вкажіть дату, відскануйте або (гарно)сфотографуйте та надішліть на E-mail НКРЕКП.

(E-mail НКРЕКП вказаний у самій скарзі).

3. Термін розгляду скарги – 15-30 днів, або до 45 днів.

4. Після розгляду скарги, ви отримаєте відповідь на адресу вказану у скарзі.

5. Після відправлення скарги, ви можете:

5.1. Зателефонувати до канцелярії НКРЕКП за номером 044 204 48 27, та дізнатися про дату реєстрації вашої скарги, та стан її розгляду.


P.S. Завантаживши скаргу, ви можете внести до неї необхідні зміни.